Nuotolinis respublikinis mokinių šokio konkursas

  • Paskelbta: 2021-03-10
  • Kategorija: Konkursai

IŠSILAISVINKIME KARTU 2021

   Kovo 4, 5, 8 dienomis Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazija kartu su choreografijos mokytoja Jūratė Valatkienė Microsoft Teams ir Zoom platformose organizavo nuotolinį respublikinį 1 – 4 , 5 – 8 ir I – IV gimnazijos klasių mokinių autorinio šokio konkursą „Išsilaisvinkime kartu 2021“. Šis renginys buvo skirtas Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienai.

   Konkurse dalyvavo 84 mokiniai ir 11 mokytojų iš penkių Lietuvos rajonų mokyklų: Baisogalos gimnazijos (mokytoja Jūratė Kačiukevičienė), LSU Kėdainių „Aušros“ progimnazijos (mokytoja Orinta Nistirenko), Jurbarko Antano Giedraičio – Giedriaus gimnazijos (mokytoja Reda Žemelienė), Mažeikių moksleivių namų šokių studijos „SOLO“ (mokytoja  Inga Krikščiukienė), Telšių r. Varnių Motiejaus Valančiaus gimnazijos (mokytoja Monika Rupeikaitė), Telšių Žemaitės gimnazijos (mokytoja Rūta Jonkienė), Nevarėnų pagrindinės mokyklos (mokytoja Inga Budginienė), Telšių „Atžalyno“ progimnazijos (mokytojos Dinara Dacienė ir Jadvga Martinkienė), Telšių Kranto progimnazijos (mokytoja Eglė Šilinienė) ir Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazijos  (mokytoja Jūratė Valatkienė). Šokio konkursą vertino organizatorių patvirtinta komisija: Inga Krikščiukienė – šokio mokytoja metodininkė iš Mažeikių, Reda Žemelienė – šokio ir fizinio ugdymo mokytoja metodininkė iš Jurbarko, Jurgita Žitkauskienė – choreografė, meninio ugdymo mokytoja metodininkė iš Kauno.

   Skirtingomis dienomis mokiniai varžėsi savo amžiaus grupėse ir nuotoliniu būdu pristatė savo kūrybos šokius. Tris dienas renginius vedė Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazijos IVb klasės mokinė Gabrielė Dobrovolskytė ir IIIb  klasės mokinė Eva Liasauskytė. Dalyviai  nustebino komisiją ir žiūrovus kūrybiškai (pasitelkus  informacines technologijas, muzikos ir video redagavimo programas) sukurtais autoriniais šokiais. Šis konkursas padėjo atsiskleisti ne tik mokinių  bei mokytojų kūrybiškumui, bet ir  pagilinti informacinio raštingumo kompetenciją, naudojant skaitmenines ir kitas informacines komunikacines technologijas šokiui stebėti, kurti, fiksuoti ir demonstruoti.

   Išvada viena -  kūrybinis virusas  gali padėti išsivaduoti iš pandemijos gniaužtų.

 

 

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos